Monday 22 April 2013

Petua Perut Kempis


Petua perut kempis atau petua atasi perut buncit amat diperlukan oleh lelaki mahupun wanita. Petua perut kempis atau untuk atasi perut buncit ini mudah untuk diamalkan oleh sesiapa sahaja. Namun harus diingatkan, jika anda mengetahui petua perut kempis atau atasi masalah perut buncit ini walau mahir mana sekalipun, konsisten dalam usaha melakukan dan mengamalkan petua perut kempis itu adalah amat penting untuk menjanjikan kejayaan anda untuk mengatasi masalah perut buncit atau mengempiskan perut anda.

Panduan, tips, rahsia, bagaimana cara, teknik, kaedah atau petua perut kempis atau juga cara kempiskan perut ini boleh diamalkan seperti cara atau petua dibawah ini.

Perut Buncit – Gilingkan kapur sirih bersama daun jambu batu. Sapukan ke perut setiap hari sehingga perut menjadi kempis.

Perut Gendut – Rendamkan kapur sirih ke dalam air yang telah dimasak dan kacau sehingga sebati. Ambil secawan air mendapan tersebut dan campurkan dengan air perahan sebiji limau nipis, amalkan minum waktu pagi selepas bangun dari tidur selama dua minggu berturut-turut. Gendut akan menjadi kempis.

Sharing is caring ^_^

0 comments:

Post a Comment